2012. jan. 11.

Üresség...vagy mégsem?...

"Régi, elavult tinta és lap melett. A lap üress, dé mégis üresebbnek érzem magam mint a lap. Miért van ez így. Miért érzem magam egyedül, mikor annyi barát és ismerős körbe vesz. Egy idő után rájövök, hogy nem a körülöttem lévőkkel van a  baj. Velem, hisz üress vagyok, néha érzéktelen sok másszor pedig tele érzékekekl amiket nem értek. Talán csak nem kaptam meg a célom, igen ez lehet az ok. Keresnem kell magamnak egy célt, okot az életembe. Ezt az ürességet muszálj kitöltsem valamivel, mert ha nem bejülről emésztem fel magam. Nem kell aggódni, mert egyesek azt mondják, hogy amibe nem halsz bele attól csak erőseb lehetsz, valyon így kell mérni az erőt a világban, hogy ki mi mindenen ment keresztül? Nagy a  kavargás. Most már nem üresség hanem zavarodás. Ki érti ezt már, mert én nem. Érdekes, mert midnig azon vagyok, hogy ami van azt el kell fogadni s aztán tenni érte, hogy ne úgy legyen, de minek elfogadni?...Lehet, hogy sok ember gondolkodik így, de csak az is lehet, hogy az én gonzolataim. Mindenesetre, örvendek, hogy vannak akik, ha nem is értenek meg de legalább meg próbálják. Csak remélni tudom, hogy midnenki melett va egy ilyen személy, aki próbálkozik érte.

P.S.: Barátaidat értékeld, mert ők is értékesnek tartanak téged, ha bajba vannak segíts rajtuk, ha bajba vagy segítenek rajtad. Legalábis ez az elmélet, de nem csak segítségben lehet barátságra találni...Most mi van.., nem értem, üresnek éreztem az előbb magam, vagy mégsem. Tudom már, csak megingott egy kicsit az önbizalmam. Kösz, hogy így meghallgattál, s segítettél." .....Mi a tanulság, nem kell elárasztani, hogy ezt tedd azt tedd, legalábbis nem midnidg, mert legtöbbször így mesélve midnig rájönnek saját maguktól, a lényegre. Mi jóbarátok, csak ott kell legyünk, hogy végig hallgassuk őt. Nem azért de egy üress ember nem tudna ennyi mindent összehordani, ha nem lenne teli az élete... nem értünk egyet? Szerintem igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése