2012. jan. 8.

Fáradt barát, messenger verziós viccek

Hát igen így vasárnap délben nagy az unalom nála. De hát akkor másoljuk csak be azokat a vicceket:
1) 20 hülye van az osztályban! - szidja a gyerekeket a tanár.
- 21 - szól szemtelenül Móricka, a tanárra célozva.
- Tűnés kifelé a teremből! - bömböl a tanár.
Móricka kimegy, de az ajtóból még visszaszól:
- Így persze a tanár úrnak lesz igaza!
2)-Se keze se lába mégis dúdolva jön a világra...??
-??
-Fing..
3)Házaspár a jövőről elmélkedik:

- Mit tennél, ha én váratlanul meghalnék? - kérdi a férj.

- Ez nehéz kérdés... - gondolkodik el a feleség. - Azt hiszem, újra kellene gondolnom a lehetőségeket. Itt ez a nagy ház, nehezen tudnám fizetni a rezsit, meg a banknak a részleteket, ezért szerintem kiadnék 3 szobát három özvegy nőnek, vagy diáklánynak. És te mit csinálnál, ha én halnék meg?

A férj is elgondolkodik:- Hmmm... Azt hiszem, ugyanazt, amit Te...
4) A rendőr felesége otthon van három férfival.
Mikor a férj hazajön, a három ember kimegy az erkélyre elbújni, de csak három zsákot találnak, és abba bújnak bele.
Bemegy a rendőr a felesége szobájába:
- Tudom, hogy megcsalsz, most is férfi volt nálad!
Kimegy az erkélyre meglátja a három zsákot, az egyikbe belerúg, az elkezd ugatni. - Ebben csak egy kutya van - gondolja a rendőr.
Belerúg a másikba, az elkezd nyávogni. - gondolja ez biztos csak egy macska.
Belerúg a harmadikba, semmi. Belerúg még egyet, megint semmi.
Belerúg egy hatalmas nagyot, a pasi a zsákban végre megszólal:
- Krumpli vagyok, nem érted bakker, krumpli
5)A férj a halálos ágyán magához inti a feleségét:
- Drágám - mondja - te mindig kitartóan mellettem voltál, akkor is, amikor kirúgtak az állásomból, amikor az üzletem csődbe ment, amikor meglőttek, amikor elvették a házunkat, amikor az egészségem kezdett odalenni. Te mindig velem voltál és mellettem álltál. Tudod, mit gondolok?
- Mit, kedvesem? - kérdi a hű nej.
- Azt gondolom, hogy kurvára nem hozol szerencsét!
6)Medig veszekednek a süketek?
-Vilanyoltásig

Köszönöm, hogy gondoskodsz a lefáradásomról. Szívesen olvasnám további vicceidet, de legyenek köztük mondjuk olyan kétnapos szünetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése